Jäsenilta

MLL:n Kangasalan yhdistyksen jäsenillat

2018

Pidämme tänä vuonna välivuotta jäsenilloista. Otamme vastaan ideoita jäsenillan sisällöksi ja mahdollisuuksien mukaan jatkamme perinnettä taas v. 2019! Voit laittaa toiveita s-postiimme: mllkangasala@gmail.com.

2017

Tervetuloa MLL:n jäseniltaan Kuntoutumiskeskus Apilan rantasauna Villa Katajaan (Reumantie 6) pe 18.8.2017 alk. klo 17.30. Muskariohjaajamme Katri Lugo pitää meille hauskan rytmimusiikkituokion (laulaa ei tarvitse! ?). Soittimina käytämme ämpäreitä ja malletteja. Soittokokemusta ei tarvita. Tule ja yllätä itsesi! Illan päätteeksi on mahdollisuus saunomiseen ja uimiseen. Tarjoamme myös iltapalan jätskibaareineen eli ilmoitathan erityisruokavaliosi! Jäsenilta on tarkoitettu aikuisjäsenillemme ja paikkoja on rajoitetusti eli ilmoittauduthan mahdollisimman pian alla olevan lomakkeen kautta!

2016

Tervetuloa yhdistyksen historian kuudenteen jäseniltaan Kuntoutumiskeskus Apilan rantasauna Villa Katajaan (Reumantie 6) pe 19.8.2016 alk. klo 17.30. Fysioterapeutti pitää meille rentouttavan chiball-tuokion ja kertoo samalla miten arkiset niska- ja hartiavaivat selätetään. Lisäksi on mahdollisuus ammattilaisen tekemiin ripsien ja/tai kulmien kestovärjäykseen ja kulmien muotoiluun edulliseen hintaan! Illan päätteeksi halukkaat voivat saunoa ja uida. Tarjolla on myös iltapalaa eli ilmoitathan erityisruokavaliosi. Jäsenilta on tarkoitettu aikuisjäsenillemme ja paikkoja on rajoitetusti eli ilmoittauduthan mahdollisimman pian!

2015

Tervetuloa jäseniltaan Kuntoutumiskeskus Apilan rantasauna Villa Katajaan (Reumantie 6) pe 14.8.2015 alk. klo 17:30. Ohjelmassa on mindfulness-luento/työpaja aiheesta ”tietoinen läsnäolo vanhemmuuden voimavarana”. Mahdollisuus saunomiseen ja uimiseen (saunoja on kaksi eli sekä miehet että naiset ovat tervetulleita). Colosé-kosmetiikkaesittelijä tarjoaa maksuttomia hemmotteluhetkiä. Illan päätteeksi nautitaan iltapalaa. Ilmoittaudu jäseniltaan alla olevan lomakkeen kautta (paikkoja on rajoitetusti) tai esim. tekstiviestillä: 044 700 5550, viimeistään 7.8.2015. Mainitsethan mahdollisen erityisruokavaliosi. Jäsenilta on tarkoitettu aikuisjäsenillemme.

2014

Jäsenilta pidetään jälleen hyväksi havaitussa paikassa eli Kuntoutumiskeskus Apilan rantasaunalla pe 8.8. alkaen klo 17:30. Ohjelmassa on mm. yhdistyksen esittelyä ja tanssillista liikuntaa eli varaathan sopivat vaatteet hauskaan liikuntatuokioon (sään mukaan sisällä tai ulkona). Lopuksi saunomme ja nautimme iltapalaa. Ilmoittauduthan pian, sillä paikkoja on rajoitetusti. Tervetuloa mukaan!

2013

Yhdistyksen historian kolmas jäsenilta järjestettiin Kuntoutumiskeskus Apilan rantasaunalla pe 9.8. Yhdistyksen 90 v. juhlavuoden kunniaksi ohjelma oli erityisen upea: mm. yhdistyksen esittelyä, naisten vaatteiden muotinäytös, tietoa värianalyysistä ja monenlaista hemmottelua eri pisteissä (mm. hieronta, kynsien geelilakkaus, pikameikkaus jne.). Illan aikan myös mahdollisuus saunottin ja syötiin iltapalaa.

2012

Järjestimme jo toisen kerran kaikille aikuisjäsenille avoimen, ilmaisen jäsenillan elokuun lopussa kuntoutumiskeskus Apilan rantasaunalla. Ohjelmassa oli yhdistyksen esittelyä ja tietoa vapaaehtoistoiminnasta, ohjattua askartelua: koristelimme talouspaperitelineen sevettitekniikalla Sipetan Ullan ohjaamana. Hienoja tuli. AIka moni myös saunoi ja pulahti Vesijärven vielä yllättävänkin lämpimään veteen. Nautimme maittavaa iltapalaa ja herkuttelimme upeillä jäätelöannoksilla. Kiitokset koko porukalle rentouttavasta illasta.

2011

Järjestimme aikuisjäsenille tarkoitetun jäsenillan 25.8.2011 Kangasalan lepokodilla. Teimme rautalangasta ja kukista tai villasta tai langasta koruja ja muuta pientä. Tosi hienoja syntyikin! Kiitos vielä ohjaajillemme Aleksandralle ja Pinjalle mukavasta ohjelmasta. Kuulimme myös Jussilta Lepokodin moninaisista ja mielenkiintoisista vaiheista. Jotkut rentoutuivat myös saunan leppoisissa löylyissä. Päätimme illan runsaan noutopöydän antimia nauttimalla. Kiitokset myös mukanaolleille.