MLL:n Kangasalan yhdistys

Paikallisyhdistyksemme on jo lähes sata vuotta ajanut lapsiperheiden asiaa Kangasalla. Toimintamme on aktiivista ja kehittyvää ja ehkä juuri siksi olemmekin jäsenmäärältään Suomen suurin paikallisyhdistys

MLL:n toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen ja yhdessä tekemiseen. Omien vapaaehtoistemme lisäksi meille ovat tärkeitä useat paikalliset yhteistyökumppanimme.

MLL:n paikallisten tapahtumien ja toiminnan taustalta löytyy joukko lasten asioista innostuvia vapaaehtoisia. Tekeviä käsiä ja luotettavia aikuisia tarvitaan kaiken MLL:n paikallisen toiminnan pyörittämiseen. Jokainen satunnaisesti tai säännöllisemmin toimintaan osallistuva vapaaehtoinen on meille kullan arvoinen. Jos lasten asiat ovat sydäntäsi lähellä ja haluat kantaa kortesi kekoon, tervetuloa mukaan toimintaan vähän, tai vähän enemmän, oman aikataulusi mukaan.