Jäsenyys

Jäsenet ovat MLL:n toiminnalle ehdottoman tärkeitä. Järjestöllä, jolla on paljon jäseniä, on myös enemmän vaikutusvaltaa.

Jäsenet ovat elintärkeitä myös meille MLL:n Kangasalan paikallisyhdistyksessä. Kuulemme jäseniämme paikallisen toiminnan suunnittelussa ja pyrimme vastaamaan paikallisesti muuttuviin lasten, nuorten ja lapsiperheiden tarpeisiin.

Yhdistys tarvitsee erilaisia jäseniä. Aktiivit ja talkoilijat pyörittävät käytännön toimintaamme, mutta myös pelkästä jäsenmaksun vuotuisesta maksamisesta on meille valtava hyöty.

Tiesitkö, että myös perheen lasten liittäminen jäseniksi on yhdistyksellemme valtava rikkaus? Se on perheelle maksutonta, eikä edellytä maksavaa aikuisjäsentä samassa taloudessa. Toimintamme yksi taloudellinen peruspilari, toiminta-avustus, on riippuvainen yhdistyksemme jäsenmäärästä. Jokainen jäsen on siis ehdottoman arvokas.

Voit tutustua osana jäsenkampanjaa kuvattuihin tarinoihin jäsenyytemme monimuotoisuudesta täällä.

Jäsenmaksullasi tuet MLL:n toimintaa sekä paikallisesti että valtakunnallisesti. Voit lukea enemmän jäsenyydestä täältä.

Kangasalan paikallisyhdistyksen aikuisjäsenen jäsenmaksu on 25 euroa / vuosi. Maksuun sisältyy myös kerran vuodessa julkaistava Lapsemme-lehti.

Jäsenenä saat lukuisia etuja sekä MLL:n valtakunnallisilta yhteistyökumppaneilta, että Kangasalan yhdistyksemme paikallisilta yhteistyökumppaneilta.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠