Tietoa meistä

Kangasalalaiset perheet tutustuvat yleensä MLL:n paikallisyhdistyksen toimintaan lasten muskareiden, perhekahviloiden, touhutuntien tai iki-ihanan Tähtirannan kautta. Moni on myös piipahtanut Pikkolan koululla Lastentarvikekirppiksellä.

MLL:n Kangasalan yhdistys on jo pitkään toiminut aktiivisesti järjestäen mukavia tapahtumia ja toimintaa lapsiperheille. Osa toiminnasta on jo "perinteeksi muotoutunutta " ja jatkuvaa.

Joka vuoteen mahtuu myös kaikenlaista mukavaa toimintaa yhteistyökumppaneiden kanssa yhdessä ja itse keksien ja järjestäen.

MLL:n paikallinen toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen. Kaikkien tapahtumien ja toiminnan takana häärii joukko lasten asioista innostuvia vanhempia. Paikalliselle toiminnalle erityisen tärkeitä ovat siis sekä yhdistyksen jäsenet, että järjestelyihin osallistuvat vapaaehtoiset.

Paikallisen MLL:n toimintaa pyörittää ja kehittää yhdistyksen hallitus ja toiminta pyörii hallituksen aktiivien ja muiden innostuneiden vapaaehtoisten voimin.

Kaikessa tekemisessämme on mukana hauskuus ja yhdessä tekemisen ilo.  Jos siis olet kiinnostunut paikallisesta toiminnasta lasten hyväksi ja kaipaat saman henkisiä kavereita, lähde ihmeessä mukaan toimintaan! Apukäsia tarvitaan aina kun jotakin tehdään. Uudet ideat ja ajatukset ovat myös aina tervetulleita. Toimintamme muotoutuu aina tekijöiden mukaan.

Voit olla avuksi jossain yksittäisessä tapahtumassa tai toiminnassa, tai ihan niin paljon kuin intoa ja aikaa riittää.

Olet perheinesi lämpipästi tervetullut osallistumaan MLL:n järjestämään toimintaan ja tapahtumiin juuri niin kuin teidän perheelle parhaiten sopii.