MLL:n Kangasalan yhdistyksen toiminnasta

Elämä lasten kanssa on usein vauhdikasta ja monesti vähän raskastakin.  Usein hauskaa ja joskus aika tasapaksua ja turhankin arkista. Joka tapauksessa täyttä elämää iloineen ja suruineen.

Haluaisitko tutustua muihin samaa elämänvaihetta eläviin ihmisiin? Kaipaatko uusia ystäviä tai muuten vaan mukavaa puuhaa, johon voi osallistua lasten kanssa?

MLL:n Kangasalan yhdistys järjestää toimintaa ja tapahtumia sekä perheille, että lapsille ja aikuisille erikseen.

MLL:n järjestämään toimintaan on helppoa tulla. Pääosaan tapahtumista ja toiminnoista voi vain tupsahtaa paikalle kun siltä tuntuu. Ryhmämuotoisiin tapaamisiin täytyy yleensä ilmoittautua etukäteen.  Pääosa MLL:n järjestämästä toiminnasta on maksutonta tai perimme hyvin maltillisen toiminta- / materiaalimaksun. Jotkut kerhot, ryhmät tai luennot ovat ammattilaisen tai asiantuntijavieraan vetämiä ja siksi maksullisia.

Seuraa tapahtumakalenteriamme, Facebook-ryhmäämme ja näitä sivujamme, niin pysyt ajan tasalla toiminnastamme.  Säännöllisestä toiminnastamme voit lukea tämän sivun valikosta.

Sinä ja perheesi olette lämpimästi tervetulleita mukaan!