Perhe- ja vauvasirkus

Kurssi 1: sunnuntaisin 3.9. - 8.10.2023

Kurssi 2: sunnuntaisin 29.10. - 3.12.2013

Paikka:

Suoraman koulu, Kyötikkäläntie 10. Kulku liikuntasalin pukuhuoneesta koulun eteläpuolelta (vetäjä tulee ovelle vastaan).

Vauvasirkus (3-12 kk) klo 10:00 - 10:45

Tervetuloa ihastelemaan sirkuksen värikästä maailmaa! Teemme erilaisia vanhempi-vauva sirkusjuttuja. Vauvan ikäsuositus 3 kk-12 kk.

Perhesirkus (lapset 1-6 v.) klo 10:45 - 11:30

Tervetuloa tutustumaan värikkääseen ja elämykselliseen sirkuksen maailmaan! Teemme erilaisia sirkusjuttuja (aikuinen yhdessä lapsen kanssa). Lasten ikäsuositus 1-6 vuotta.

Kurssin hinta 50 € (yhdistyksen jäsenille 45 €)/1 aikuinen ja 1 lapsi

Toinen saman perheen lapsi 40 € (sis. toisen aikuisen)

Kurssimaksu tulee maksaa ennen kurssin alkua. Saat maksuohjeet ilmoittautumisen vahvistuksen yhteydessä. Jäsenalennuksen saa, kun perheessä on jäsenmaksun maksanut aikuisjäsen.

Mikäli joku kurssikerta joudutaan perumaan ohjaajan sairastumisen tai salivuoron peruutuksen takia, siirtyy kerta pidettäväksi kauden päätteeksi tai muuten sovittuna ajankohtana.

Kurssit toteutuvat, jos osallistujia saadaan riittävästi.

Ilmoittaudu vetäjä Kaisa Dimulesculle:
kaisa.dimulescu[at]gmail.com

Kuvat: Tiina Vesamäki