Lastenvaate- ja lelukirppis

Kiitos kaikille kevään 2024 kirppiksellä mukana olleille!

Paikallisyhdistyksemme varmasti suurin ja odotetuin tapahtuma  on kaksi kertaa vuodessa Pikkolan koululla järjestämämme lastentarvikekirppis.

Kerran keväällä ja kerran syksyllä täyttyvät Pikkolan koulun käytävät iloisesta pulinasta ja uuteen kotiin tarjolla olevista lastenvaatteista ja -tarvikkeista.

Kirppis on mainio mahdollisuus kierrättää vielä käyttökuntoiset lastentarvikkeet, mutta myös samalla mukava lapsiperheiden tapahtuma, jossa viihtyvät niin lapset kuin aikuisetkin.

Jättikirpparin lisäksi tapahtumassa on myös edulliseen hintaan herkkuja tarjoava kahvio, jonka tuotot menevät suoraan Kangasalan MLL:n paikallisyhdistyksen toimintaan.

Varaa itsellesi pöytä, ja tule mukaan myyjäksi - tai sitten vaan tekemään mahtavia löytöjä!  Myyjät voivat tuoda oman vaaterekin lisätilaksi myyntipöydän yhteyteen.

Myyntipöytiä on tarjolla n. 75. Vain yksi pöytävaraus per henkilö. Toivomme, että myyjät ovat paikalla koko myyntiajan.

Pöytähinnat: 5 €/jäsenet, 10 €/ei-jäsenet. Myyntipöydän yhteyteen voi tuoda oman vaaterekin.

Pöydät on välillä varattu niin nopeasti, että jälleen etusijalla ovat yhdistyksen jäsenet ja vasta sen jälkeen varauksia voivat tehdä muut myyjät.

Jäseneksi kannattaa liittyä samantien, niin saat varmimmin varattua pöydän: Liity jäseneksi. Ota yhteyttä, mikäli et ehdi saada jäsenkorttia/laskua ennen kirppistä: mllkangasala(at)gmail.com