Koko perheen kasvisruokaa

Koko perheen kasvisruokaa-kurssi Pikkolan koulun kotitalousluokassa tiistaina 12.9.2023 klo 17-20 kutsuu ruoanlaiton pariin yhdessä lapsen kanssa. Ilta on suunnattu alakouluikäiselle lapselle yhdessä oman aikuisen kanssa.

Kurssilla valmistetaan herkullista kasvisruokaa, joka varmasti maistuu koko perheelle. Ajatuksena on, että osallistujat saavat uudenlaisia, helppoja, nopeita ja maistuvia arkiruokareseptejä omaan kotikeittiöön. Kurssilta saa myös ideoita siihen, miten lapsen saa osallistettua keittiössä turvallisesti ja lapsen ikätason huomioiden. Jokainen osallistujapari valmistaa jonkin ruoan, ja lopuksi ruokaillaan yhdessä.

Kurssin hinta:

5 € (MLL Kangasalan jäsen)
10 € (ei jäsen)

Kurssin pitää kotitalousopettaja Milja Aho. Mukaan mahtuu max. 8 osallistujaparia, joten ilmoittautumalla heti varmistat mukaan mahtumisenne. Ilmoitathan mahdolliset erityisruokavaliot ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumiset:
milja.aho1[at]edu.kangasala.fi