Vaavinkaiset ja Taaperoiset

Vertaisryhmät vauvan tai taaperon vanhemmille

Oletko vailla perheellisiä kavereita? Toivoisitko löytäväsi mukavaa puuhaa itsellesi ja lapsellesi? Haluaisitko jutella toisten vanhempien kanssa lasten hoitoon tai käytökseen liittyvistä asioista?

Vaavinkais- ja Taaperoisryhmät on tarkoitettu äidille tai isälle (toki kummatkin vanhemmat voivat tulla) ja ikäryhmään kuuluvalle lapselle. Mielellään ei muun ikäisiä sisaruksia mukaan, ellei kyseessä ole sisarusryhmä. Harrastamme erilaisia vuorovaikutusleikkejä lastemme kanssa ja juttelemme itseämme kiinnostavista lapsiin ja perhe-elämään liittyvistä asioista. Lapselle voi ottaa oman ruuan mukaan tarvittaessa. Ohjattujen kokoontumisten jälkeen ryhmä voi halutessaan jatkaa tapaamisia omaan tahtiinsa.

Järjestämme tammi-helmikuussa 2024:

Vaavinkaiset (alle vuoden ikäiset vanhempansa kanssa)

Ruutanan monitoimitalon nuorisotilassa
osoitteessa Leppätie 1

tiistaisin 16.1.-27.2.2024 (7 tapaamista)

klo 10-12

ryhmän vetäjänä Juulia yhdessä vauvansa kanssa

Ryhmään otetaan 4-8 vanhempi-lapsi -paria.

Osallistumismaksu 10 €/MLL:n jäsenet, 15 € ei-jäsenet. Sisältää kahvitarjoilun.

Vapaapaikkaa voi kysyä (mllkangasala.pj(at)gmail.com), mikäli taloustilanteesi on haastava.

Olen MLL:n Kangasalan yhdistyksen jäsen

Ilmoitamme uusien ryhmien alkamisesta nettisivujen uutisosiossa, yhdistyksen Facebook-ryhmässä ja jäsenten uutiskirjeessä. Voit myös ilmoittaa kiinnostuksestasi osallistua ryhmään lähettämällä viestin osoitteeseen mllkangasala(at)gmail.com, niin saat heti ensimmäisten joukossa tiedon seuraavan ryhmän ajankohdasta.

Ryhmien järjestämiseksi tarvitaan ennen kaikkea vapaaehtoisia ohjaajia. Mikäli olet kiinnostunut ohjaamaan vaikka yhden 5-8 kertaa kestävän ryhmän vapaaehtoistyönä yksin/kaverin kanssa tai olemaan apuna ryhmän ohjaamisessa, ota yhteyttä osoitteeseen mllkangasala(at)gmail.com!