Tervetuloa MLL:n Kangasalan yhdistyksen nuorten sivuille!

Löydät näiltä sivuilta tietoa tulevista tapahtumista ja retkistä. Auta meitä kehittämään nuorille suunnattua toimintaa Kangasalla! Haluaisimme kuulla mistä juuri Sinä olet kiinnostunut ja minkälaista toimintaa haluaisit lähialueellesi. Voit lähettää toiveita ja palautetta sähköpostiimme mllkangasala(at)gmail.com.

Tiesitkö, että MLL:n jäsenyys on nuorille maksuton 18-vuotiaaksi saakka? Voit liittyä jäseneksi TÄSTÄ. Valitse yhdistykseksi MLL:n Kangasalan yhdistys. Tarvitset liittyessäsi luvan huoltajaltasi. Mitä enemmän MLL:lla on jäseniä, sitä paremmin meitä kuunnellaan niin kunta- kuin valtiotasolla ja sitä paremmin pystymme järjestämään teille nuorillekin toimintaa. Jäsenyys kannattaa!

MLL:n Nuortennetissä on nuorille tietoa mm. seksuaalisuudesta ja seurustelusta, mielenterveydestä, kiusaamisesta ja päihteistä. Nuortennettiä ovat tekemässä nuoret itse.

Kaikenlaiset asiat, fiilikset ja tapahtumat kannattaa jakaa. Joko ihan läheisille ihmisille tai sitten hiukan kauempana olevalle. Puhuminen tai kirjoittaminen helpottaa kuitenkin oloa.

MLL:n Lasten ja nuorten puhelin ja netti ovat juuri sitä varten. Puheluihin, kirjeisiin ja chat-keskusteluihin vastaavat vaitiolovelvolliset, vapaaehtoiset aikuiset, joilla on aikaa kuunnella. Voit ottaa nimettömästi yhteyttä vuoden jokaisena päivänä missä tahansa asiassa. Meitä kiinnostaa, mitä sinulle kuuluu.

Lasten ja nuorten puhelin päivystää
numerossa 116 111

Voit soittaa lasten ja nuorten puhelimeen:

maanantaista perjantaihin kello 14-20
lauantaista sunnuntaihin kello 17-20

Puhelu on sinulle täysin ilmainen eikä näy sinun puhelinlaskussasi. Puheluita ei myöskään nauhoiteta.