Puheenjohtaja esittäytyy

10.1.2024

Tervehdykseni,

Olen Jenni, MLL:n Kangasalan yhdistyksen uusi puheenjohtaja. Sain kunnian tulla valituksi tehtävään yhdistyksen syyskokouksessa. Nyt vuoden vaihduttua jatkamme yhdistystoiminnan suunnitellua ja toteutusta syyskokouksessa valitun hallituksen voimin. Meillä on upea porukka, joista osa on ollut mukana vuosia, osa on juuri nyt lähtenyt mukaan ja me loput sitten jotain siitä väliltä. Itse olen mukana yhdistyksen hallituksessa nyt viidettä vuotta. Lähdin mukaan esikoiseni ollessa puolen vuoden ikäinen. Kaipasin arkipäiviini sellaista tekemistä, johon kehtasi lähteä mukaan vähän huutoherkän vauvan kanssa. Lähdin vetämään Vaavinkaiset-vertaistukiryhmää, ja siinä samalla sitten yhdistystoiminta imaisi mukaansa. Sittemmin olen ymmärtänyt, että tämä on varsin tavanomainen tarina MLL:n vapaaehtoisten parissa.

Nyt vietän vauvavuotta perheemme kolmannen lapsen kanssa. MLL on tuonut elämääni paljon ihania ihmisiä; pari Vaavinkaiset-vertaistukiporukkaa, liikkeen riemua lasten kanssa Touhutunneilla sekä erilaisia tapahtumia mm. yhdistyksen satavuotisjuhlien tiimoilta. Hyppäys puheenjohtajan rooliin on iso ja melko jännittäväkin, mutta samalla otan roolin vastaan innostuneen motivoituneena.

Kevätkausi tuo mukanaan vähän uutta ja paljon vanhaa. Näistä ilmoittelemme enemmän asioiden varmistuessa. Tällä erää voin ainakin kutsua kaikki tervetulleiksi maanantaisin Ruutanan perhekahvilaan, sunnuntaisin Toutunneille Huutijärvelle, Liuksialaan ja Ruutanaan sekä toivottaa antoisaa Vaavinkaiset-ryhmää mukaan ilmoittautuneille. Seurailemalla nettisivujamme sekä somekanaviamme varmistut siitä, että pysyt ajan tasalla tarjolla olevasta toiminnastamme.

Olet tervetullut mukaan MLL:n Kangasalan yhdistyksen toimintaan sinulle itsellesi parhaiten sopivalla tavalla. Jos haluat lähteä vapaaehtoiseksi mukaan, laita sähköpostia (mllkangasala.pj(at)gmail.com) tai WA-viestiä (044 773 1970) niin jutellaan lisää. Löydetään yhdessä juuri sinulle sopiva tapa tehdä vapaaehtoistyötä Kangasalan lasten, nuorten ja lapsiperheiden asialla 💙

Terveisin,

Jenni Cavén