Ulkotreenit äideille

Äitien ulkotreenit starttaavat Kangasalla elokuussa!

Ryhmää vetävät äitiysliikuntavalmentaja / terveydenhoitaja Katariina Juntunen sekä terveydenhoitaja Essi Heikka.
Kokoonnumme ulkona, Sorolan montun alueella yhteensä kuusi kertaa elo-syyskuun aikana.

🦋 Mitä ja kenelle?

• Synnyttäneet äidit joilla alle 1v. synnytyksestä.
  • Suositus, että neuvolan tai fysioterapeutin jälkitarkastus olisi tehtynä ja näin ollen liikkuminen on turvallista.
  • Treenit sisältävät erilaisia ulkona tehtäviä harjoitteita esim. porrastreenejä, kehonpaino- ja keskivartaloharjoitteita, kuntopiiriä sekä vauvan painolla treenaamista. Liikkuvuutta, lihaskuntoa ja syvän tuen aktivointia on joka kerralla mukana.
  • Vauvat ovat tervetulleita mukaan jokaiseen treeniin vanhemman vastuulla. Vaunut ja kantoväline kannattaa tällöin varata mukaan.
  • Treeneihin voit osallistua myös ilman vauvaa.

☀️Missä ja Milloin?

7.8.-11.9 2024 (6 kokoontumista)

keskiviikkoisin klo 17:30-18:30

Sorolan ulkoilu- ja virkistysalue

Asemantie 170, 36200 Kangasala

🍓Osallistumismaksut ja ilmoittautuminen:

Mukaan mahtuu 10 äitiä.

Ennakkoilmoittautumiset alta löytyvän ilmoittautumislomakkeen kautta.

Koko kurssi (6 treeniä):

MLL:n Kangasalan yhdistyksen jäsenille 35€

ei-jäsenille 50€.

Mikäli ryhmä ei tule täyteen, tarjoamme mahdollisuutta osallistua treeneihin 10€/kerta. Tällöin ennakkoilmoittautuminen viikkoa ennen kyseistä treeniä.

Täytämme ryhmän ensisijaisesti koko kurssille ilmoittautuneiden kesken. Jos vapaata tilaa jää, voit kysyä tilaa yksittäisille tunneille. Tarkista ajantasainen tilanne nettisivuiltamme!

“Olet lämpimästi tervetullut treenaamaan meidän kanssa aivan millaisista liikunnallisista lähtökohdista tahansa. Me ajattelemme, että jokainen keho on juuri oikeanlainen liikkumaan ja ansaitsee lempeyttä ja hyvää oloa. Meidän treenien tarkoituksena on tukea vauva-arjessa jaksamista ja kannustaa jokaista liikkumaan omia voimavarojaan kuunnellen. Liikunnan on tarkoitus olla energisoivaa ja tuoda hymy huulille!  Ryhmän harjoitukset on mahdollista toteuttaa jokaisen omasta kunnosta ja sen hetkisistä voimavaroista käsin. Huonosti nukutun yön jälkeen keho voi kaivata kevyempää liikettä, kun taas toisena päivänä itseään haluaa haastaa tiukemmin. Jokaisella kerralla on siis mahdollisuus myös purkaa höyryjä ja haastaa kehoa kovemmin. Eli jos liikunta on jo ennen raskautta ja sen aikana kuulunut arkeen, treeniryhmästä voi edelleen saada uusia haasteita kivassa porukassa. Toivottavasti nähdään elokuussa!”

🩷: Katariina ja Essi

Ilmoittaudu mukaan: