Vapaaehtoispankki

MLL Kangasalan paikallisyhdistyksenä teemme vapaaehtoistyötä kangasalalaisten lasten ja lapsiperheiden hyväksi.

Toimimme MLL:n keskusjärjestön alaisuudessa, ja esim. Hämeen piirijärjestö tarjoaa vapaaehtoistyötä tekeville ohjausta, materiaaleja, koulutusta, vertaistukea yms, näin toiminnat saadaan sujuvasti käyntiin, ja tukea on saatavilla. Jokatapauksessa: Mahdollisuuksia on paljon.

Tietoa MLL:n vapaaehtoistyöstä ja sen eri osa-alueista.

Kaikkia MLL:n tarjoamia palveluja ja toimintaa ei vielä ole Kangasalla. Ehkä sinä voisit olla se, joka käynnistää jotain uutta. Se voi olla jotain, jota MLL järjestää jo jossain päin Suomea, tai sitten ihan oma ideasi, joka tukee MLL:n toimintaa.

Tai tulisitko mielummin silloin tällöin apuvoimiksi tapahtumiimme tai niiden järjestelyyn ja suunnitteluun? Tule ensin vaikka vaan mukaan katsomaan, mitä vapaaehtoistyö on käytännössä, sitten tiedät, onko tämä sinun juttusi vai ei.

Uusia tekijöitä mahtuu aina mukaan. Jos haluat olla käytettävissämme, tai jos tunnet kiinnostusta asiaa kohtaan, ilmoittaudu vapaaehtoispankkiin. Otamme sinuun yhteyttä. (Ilmottautuminen ei sido sinua mihinkään. Voit tulla mukaan, jos sinulle sopii.) Halutessasi voit aina myös olla yhteydessä hallituksemme jäseniin. Pienikin apu on suuri apu!